Etape

Servicii complete de recrutare și furnizare de forță de muncă - lucrători străini din Asia și Africa

 

 

  ETAPELE ce trebuiesc urmate în scopul angajării personalului strain:

1.   Firma dvs în calitate de angajator ne comunică nevoia de personal străin : numarul de persoane, precum și pe ce posturi
2.   Firma noastră vă va realiza o ofertă personalizată ce include:
• propunerea țarii de origine a muncitorilor străini, astfel încat aceștia să corespundă cel mai bine cerințelor dvs, în funcție de posturile solicitate
• nivelul salarial acceptat de muncitorii străini pentru postul / programul de lucru solicitat de către firma dvs
• costul total pentru aducerea muncitorilor străini
• draftul de contract
In această etapă firma noastră vă va explica pe deplin toate detaliile și informațiile aferente aducerii și angajării în cadrul firmei dvs de personal străin, astfel încat, dvs ca angajator să fiți pe deplin informat.
3. Semnarea contractului de prestări servicii dintre firma noastră și firma dvs
4. Firma dvs ne va comunica în detaliu cerințele și condițiile aferentele fiecarui post (fișa postului), astfel încat firma noastră să identifice personalul străin care întrunește pe deplin aceste cerințe
5.1.   Firma noastră va demara procedeul de recrutare în țara de origine aleasă și vă va pune la dispoziție CV-urile și probele de lucru filmate ale lucrătorilor straini care îndeplinesc condiţiile cerute de dvs, în vederea selectiei acestora. Putem organiza suplimentar și interviuri live pe care să le aveți cu aceștia.
5.2. Putem facilita prezența unui reprezentant al firmei dvs în țara de origine pentru a participa direct la interviuri / probele de lucru
5.3. Facem menţiunea că puterea de decizie asupra selectării lucrătorilor straini aparţine în exclusivitate firmei dvs, dvs luand decizia finală în urma CV-urilor/probelor de lucru filmate/interviurilor live/prezența unui reprezentant al firmei dvs în țara de origine, a caror lucrători străini doriți să fie aduși în vederea angajării în cadrul firmei dvs,  firma noastră având doar rolul de a vă facilita și intermedia contactul cu lucrătorii străini care întrunesc cerințele și condițiile dvs.
6.   După ce dvs ați selectat personalul străin pe care doriți sa îl angajați, firma noastră va realiza documentația necesară întocmirii dosarului în vederea obținerii Avizului de Muncă.
7. Intre timp firma noastră se va ocupa cu procesarea candidaților selectați în țara de origine : pașaport, aviz medical, cazier, etc.
8. Dupa obținerea avizului favorabil de la Inspectoratul General pentru Imigrări, vom expedia Avizului de Muncă în țara de proveniență a angajaților pentru obtinerea vizei de lungă ședere pentru încadrarea în muncă.
9.  Urmeza sosirea angajaților în România (pe aeroportul Otopeni).
10.  Obținerea permisului de ședere în România.

  Perioda de timp necesară aducerii personalului străin este de aproximativ 3 luni din momentul selecției viitorului angajat.
 Firma noastră se ocupă de întreg serviciul de recrutare și aducere a personalului străin, precum și de întocmirea documentației necesare la autorități.